Geeft kansarme kinderen een toekomst!

Stijn Kneppers

PENNINGMEESTER EN VICE-VOORZITTER

Geboren in 1977 in Amsterdam, opgegroeid in Obdam. Zijn schoolcarrière op de Vrije School doorlopen.

Na zijn VWO heeft hij de Hogere Hotelschool gedaan en daar het bachelor diploma Hotel Management behaald. Tijdens en rond zijn opleiding heeft hij ook twee en half jaar in Frankrijk gewoond, gewerkt en gestudeerd. Na zijn studie is hij twee jaar werkzaam geweest als Purchasing manager/F&B cost controller bij het American Hotel en vervolgens drie jaar als income audit, debiteuren, crediteuren en het laatste jaar als assistant Financial Controller bij het Amstel Hotel beiden te Amsterdam. Hierna heeft hij drie maanden als vrijwilliger gewerkt in een kindertehuis op Bali en daar vele indrukken opgedaan en met alle facetten kennis gemaakt. Na terugkomst uit Bali ook toegetreden tot het bestuur van Stichting Benjamin.

Van 2009-2012 is hij  werkzaam geweest als Bedrijfsleider bij MediaCafé  Plantage/Westergasfabriek waar de gastvrijheid wordt verzorgd voor diverse toonaangevende tv programma’s.

Sinds 2012 heeft hij veel ervaring opgedaan in capaciteitsopbouw in alle projecten in Oost Afrika in oa management, boekhouding, budgeting, rapportage, M&E en verschillende andere gebieden. In 2019 is hij in Kenia getrouwd en in 2020 heeft hij zijn eerste kindje een dochter gekregen en in 2022 verwelkomde ze een 2e dochter. Momenteel woont hij het grootste deel van de tijd in Kenia, vanuit waar hij alle projecten van Benjamin in Kenia en Tanzania (Oost Afrika) bezoekt en overziet.

©2024 Stichting Benjamin, all rights reserved..Welfare Charity | Ontwikkeld door Rara Themes. Mogelijk gemaakt door WordPress.