Home > Staff > Stijn Kneppers
BenjaminKenya-member
Stijn Kneppers
Penningmeester / vice voorzitter

Geboren in 1977 in Amsterdam, opgegroeid in Obdam. Zijn schoolcarrière op de Vrije School doorlopen (Hoorn en Bergen).
Na zijn VWO heeft hij de Hogere Hotelschool Leeuwarden gedaan en daar het bachelor diploma Hotel Management behaald. Tijdens en rond zijn opleiding heeft hij ook twee en half jaar in Frankrijk gewoond, gewerkt en gestudeerd. Na zijn studie is hij twee jaar werkzaam geweest als Purchasing manager/F&B cost controlller bij het American Hotel en vervolgens drie jaar als income audit, debiteuren, crediteuren en het laatste jaar als assistant Financial Controller bij het Amstel Hotel beiden te Amsterdam. Hierna heeft hij drie maanden als vrijwilliger gewerkt in een kindertehuis op Bali en daar vele indrukken opgedaan en met alle facetten kennis gemaakt. Na terugkomst uit Bali ook toegetreden tot het bestuur van Stichting Benjamin.
Vervolgens is hij 3 jaar werkzaam geweest als Bedrijfsleider bij MediaCafé  Plantage/Westergasfabriek waar de gastvrijheid wordt verzorgd voor diverse toonaangevende tv programma’s. Sinds mei 2012 werkt hij in de diverse projecten die Stichting Benjaminondersteunt, waarvan 1 jaar als manager van het kindertehuis en inkomst genererende projecten bij Macheo in Kenia en adviseur in diverse andere projecten.