Over Ons

Werkwijze

Het bestuur bestaat uit 5 personen en een adviseur. De familie stichting is langzaam uitgegroeid en geprofessionaliseerd, maar nog steeds onder de bezielende leiding van de familie.

Het bestuur komt drie keer per jaar samen, waarbij de lopende zaken worden besproken, zoals de voortgang van de projecten, eventuele problemen, (extra) aanvragen en één maal per jaar in oktober/november worden de budget-aanvragen besproken.

Bestuursleden bezoeken, indien zij de mogelijkheid hebben, enige projecten ieder jaar, om zo zich betrokken te voelen bij de projecten en ook de personen achter de projecten te leren kennen waardoor men zich beter in kan leven bij het nemen van beslissingen of bij het lezen van de rapportages. Hiernaast worden projecten ook bezocht voor controle (M&E) en om de mensen een hart onder de riem te steken.